Using a systematic approach to improve undergraduate training in psychology

Maragakis Alexandros, LaLonde Leah, Vriesman Michael, Orkopoulou Efthymia

Επιστημονικό paper στο Translational Issues in Psychological Science

Ελληνική Περίληψη

Το πτυχίο ψυχολογίας βρίσκεται στην πρώτη θέση ανάμεσα στα πιο σημαντικά πτυχία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της Αμερικής. Ωστόσο, με τον τρόπο που διαρθρώνεται σήμερα, ένα πτυχίο ψυχολογίας δεν προσφέρει στους φοιτητές τις σημαντικές και αναγκαίες δεξιότητες που απαιτεί η αγορά εργασίας. Λόγω της αύξησης στα δίδακτρα και στα φοιτητικά δάνεια, αυτό το μοντέλο προπτυχιακής εκπαίδευσης στην ψυχολογία βρίσκεται σε ένα τέλμα. Δεδομένου πως οι απόφοιτοι ψυχολογίας δεν αποκτούν τις αναγκαίες δεξιότητες για την εργασία τους, πολλοί από αυτούς βρίσκονται υπερχρεωμένοι από τα φοιτητικά δάνεια, ενώ εργάζονται σε χαμηλά αμοιβόμενες δουλειές άσχετες με το αντικείμενό τους. Το παρόν άρθρο εξετάζει ορισμένα από τα προβλήματα του παραδοσιακού μοντέλου εκπαίδευσης στην ψυχολογία και διατυπώνει προτάσεις για ένα νέο σύστημα, που αξιώνει να προσφέρει στους φοιτητές ψυχολογίας τα εργαλεία για την πρόσβαση σε καλύτερα αμοιβόμενες θέσεις εργασίας εντός του πεδίου σπουδών τους

Abstract

An undergraduate major in psychology is currently 1 of the most popular majors in the higher education system. As it is structured today, an undergraduate degree in psychology does not provide an individual with unique and useful skills that are valued by the job market. Due to the increase in tuition rates and higher student loan rates, the current model of undergraduate training is no longer feasible. Because of the lack of skills gained, many individuals with undergraduate degrees in psychology acquire high amounts of student loan debt while obtaining lower paying jobs in unrelated fields. This article investigates some of the issues with the current model of undergraduate training and provides recommendations for a system that may provide future students who wish to study psychology in their undergraduate careers an avenue of obtaining higher paying jobs in the field of psychology itself.